Coraz bliżej Święta, czyli Social Customer Care w trakcie sezonowych wyprzedaży

5 miesięcy temu
Końcówka roku to czas pełnej mobilizacji dla agencji kreatywnych. Większa liczba klientów i przeprowadzonych kampanii sprawia, iż rośnie stres i presja związana z osiągnięciem jak najlepszych wyników sprzedaży. Więcej klientów, więcej wyzwań
Zakupowe szaleństwo wśród konsumentów oznacza, iż agencje kreatywne stają przed dodatkowymi wyzwaniami:


wzrost liczby projektów – i klientów,
napięte terminy i wysokie oczekiwania,
większy stres i presja na wynik,
ogrom interakcji i zapytań płynący z social mediów,
konieczność zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta dla wielu marek w tym samym czasie,
gaszenie pożarów przy jednoczesnym dbaniu o reputację klienta.


Co możesz zrobić, żeby osiągnąć sukces i nie zwariować w tym najgorętszym okresie w roku? Jak pomagać klientom, budować zaufanie i zdobywać ich serca? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu, ale zacznijmy od podstaw.
Czym jest...
Idź do oryginalnego materiału