Coraz bliżej… święta? Najnowsza kampania świąteczna od Coca-Coli

1 rok temu
Świat dzieli się na ludzi, którzy w listopadzie nie myślą o świętach Bożego Narodzenia oraz na takich, którzy ozdobili już mieszkania. W marketingu jednak wszystko dzieje się szybko, dlatego pierwsze kampanie mają już swoją premierę. W sieci pojawiła się wyczekiwana przez wielu reklama od Coca-Coli. fot. screen YouTube
W najnowszej świątecznej kampanii od Coca-Coli nie zabrakło znanego wszystkim motywu św. Mikołaja. Tematem przewodnim stał się duch życzliwości oraz radości, a hasłem towarzyszącym reklamie: „Świat potrzebuje więcej św. Mikołajów”.
Filmik przedstawia dwa światy. W jednym każdy jest św. Mikołajem, od strażaka, przez taksówkarza, aż po pracownika restauracji. Postaci są pokazane w sytuacjach, w których udzielają pomocy innym osobom. Następnie następuje przejście do świata realnego, ale również takiego, w którym każdy wzajemnie sobie pomaga. Marka chciała w ten sposób odnieść się do hasła przewodniego kampanii oraz pokazać, iż każdy może odkryć w sobie św. Mikołaja....
Idź do oryginalnego materiału