Lokalizacja Midra, słabości i jak pokonać w DLC Elden Ring

cyberfeed.pl 2 dni temu


Midra, Władca Szalonego Płomienia jest ukrytym bossem w Pierścień Eldena: Cień drzewa Erdto jest przerażające Otchłanne Lasy. Ten boss Lovecrafta ma kilka sztuczek w rękawie — w tym Szaleństwo — które sprawiają, iż ta walka jest prawdziwym bólem.

Nasz Pierścień Eldena przewodnik pomoże ci pokonaj Midrę, Władcę Szalonego Płomieniaw tym gdzie ich znaleźć w rezydencji Midry, a także jak się do tego przygotować szef walka.


Lokalizacja Midry, Władcy Szalonego Płomienia w DLC Elden Ring

Droga do znalezienia Midry jest niebezpieczna i długa. Ta arena bossa znajduje się w Dwór Midry loch, opuszczony budynek w południowo-zachodnim rogu Otchłanne Lasy obszar.

W rezydencji Midry musisz znaleźć ścieżkę ukrytą za iluzorycznymi ścianami i obrazami, aby znaleźć Izba II Piętro Miejsce Łaski. W następnym pokoju znajdziesz bossa w jego pierwotnej formie. Chociaż nie możesz przywołać przyjaznych NPC-ów, aby pomogli ci w tej walce, możliwe jest użycie twoich Spirit Ashes.


Midra, Władca Szalonego Płomienia słabości i jak się przygotować

Midra, Lord of Frenzied Flame jest zaciekłym wrogiem, ale można zastosować więcej niż jedną strategię, aby go pokonać. Jako pierwszy krok w przygotowaniu się do tej walki, chcesz mieć swoje Błogosławieństwo Scadutree na poziomie 10 lub wyższym — choćby na 10 poziomie można zginąć po otrzymaniu ciosu dwa lub trzy razy.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Święte obrażenia jest tutaj solidną opcją. Możesz zabrać im spore kawałki paska zdrowia tymi atakami. Priorytetowo traktuj broń z umiejętnościami szybkiego rzucania lub nasycaj ją obrażeniami Świętymi, używając Święty smar.

Unikaj używania obrażeń od ognia, ponieważ Władca Szalonego Płomienia ma wysoka odporność na obrażenia od ognia. Będziesz miał również trudności z wywoływaniem innych szkodliwych efektów, takich jak Zatruć na szefie.

Zamiast tego dobrą strategią jest budowanie Krwawienia — Midra jest bardziej podatna na strata krwi narastania niż u innych bossów w DLC. Katany takie jak Nagakiba Lub Rzeki krwi Pracuj dobrze.

To się dobrze składa, jeżeli również skup się na złamaniu stanowiska Midry. Odporność tego bossa na ataki Heavy wydaje się niższa niż innych bossów w DLC, więc wystarczy kilka uderzeń, aby ich oszołomić. Z tego powodu, ataki z wyskoku są budowane, broń nasączona Ash of War: Pazur Lwa, lub konfiguracje z podwójnie ciężką bronią są dość skuteczne przeciwko Midrze.

Rozważ użycie broni, która może powodować utratę krwi, takiej jak Kieł Bloodhounda, Gwiazdy porannelub DLC Ramię Krwawego Fienda połączyć Krwawienie z obrażeniami postawy.

Szukaj również umiejętności i zaklęcia które strzelają pociskami, gdyż można nimi zatrzymać atak Midry.

Podczas gdy Midra stale rzuca ataki Frenzied Flame, oberwanie Madness powinno być problemem tylko wtedy, gdy masz trudności z ich unikaniem. jeżeli tak jest w twoim przypadku, wystarczy, iż użyjesz talizmanów lub elementów wyposażenia, aby zwiększyć swoje Centrum ponieważ to statystyka, która zwiększa twoją odporność na szaleństwo. Kilka opcji to Urok klarującego rogu, ten Naszyjnik w cętkii kawałki Zestaw proroka.


Jak pokonać Midrę w DLC Elden Ring

Midra to intensywny wróg. Nie mają ogromnego i złożonego zestawu ruchów, ale te, które ma Midra, wystarczą, aby zabić cię kilkoma ciosami. Mają więcej niż jeden sposób, aby zamknąć lukę między wami, dając ci bardzo mało okazji, aby otworzyć flaszkę i się wyleczyć.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Zanim rozpocznie się adekwatna walka, znajdziesz Midra w ich pierwotnej formie jako regularnego wroga. Musisz ich zabić, aby rozpocząć walkę, ale nie lekceważ ich choćby teraz — Midra może skoczyć na ciebie i zabrać ci sporą część życia, a także użyć Wycie Shabriri jeśli nie zatoczysz się lub nie zabijesz ich szybko.

Najlepszym podejściem jest atakowanie ich, gdy jeszcze rozmawiają i oszołomienie ich. Gdy pokonasz tę początkową wersję, będziesz mieć czas na użycie Flask of Wondrous Physick lub zaklęć przed rozpoczęciem walki z bossem.

Faza 1 walki z bossem Midra

W tej fazie poznajesz wszystkie podstawowe umiejętności i ruchy, których Midra używa podczas całej walki. Większości z nich nie jest trudno uniknąć, ale są bardzo karzące, jeżeli ci się nie uda. Twoim głównym celem jest ucieczka przed atakami Midry i uderzanie w nie tak mocno, jak potrafisz w ciągu kilku dostępnych okienek.

Na początku walki Midra zawsze zaczyna od rzucania sekwencji dwóch zaklęć Szał płomieniktóry wystrzeliwuje pociski ognia w stożku. zwykle po tym ataku następuje kilka Nieznośny szał rzuca. jeżeli zostaniesz przez nie trafiony, otrzymasz obrażenia wraz z narastaniem Szaleństwa, więc biegnij lub turlaj się na boki, aby ich uniknąć.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Jedną ze strategii na ten początkowy segment walki jest stanięcie za Midrą i zadanie kilku ciosów. jeżeli możesz zaatakować Midrę, zanim rzuci początkową sekwencję Flame Frenzy, nie użyje Unendurable Frenzy.

Oprócz zaklęć Frenzy, Midra ma zestaw zabójczych ataków fizycznych, które łatwo cię zabiją. zwykle wykonują trzy uderzenia atak wahadłowy z bardzo powolną animacją, ale dużym zasięgiem. Aby ich uniknąć, uchylaj się w kierunku, z którego Midra macha swoją bronią. Czas tutaj jest trochę trudny, ale ostatecznie uczysz się adekwatnego momentu, aby działać. Ten atak ma odmianę, chociaż nie jest to powszechne. Zamiast wykonać trzy zamachy, Midra wykona tylko jeden, a następnie wykona atak z przytupem.

Po tym, jak Midra skończy machać bronią, będziesz mieć dobrą okazję, aby ich zaatakować. Zadaj kilka ciosów, a następnie odejdź od nich. W przeciwnym razie Midra może użyć noża w lewej ręce, aby dźgnąć cię.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Midra najczęściej używa jednej z dwóch wersji swojego atak wirowy. Pierwszy z nich to pojedynczy, powolny obrót. Kiedy Midra wykonuje ten ruch, porusza się w twoim kierunku dość szybko, atakując cię tylko raz. Możesz rozpoznać, kiedy zamierzają użyć tego wirującego ataku, ponieważ wzbijają się w powietrze, obracając jednocześnie swoim ciałem. Inna odmiana tego ruchu to taka, kiedy na ziemi Midra obraca swoje ciało, poruszając się w twoim kierunku trzy razy. Ostatnie obroty są szybsze, więc weź to pod uwagę, kiedy się z nich wytaczasz.

Nie musisz martwić się o czas uników, próbując uciec przed wirującymi atakami, jeżeli uderzysz w nie podczas animacji. jeżeli używasz broni, czarów lub zaklęć, które możesz uderzyć z daleka, gdy lecą lub obracają się w twoją stronę, Ataki Midry zostają przerwane.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Ostatnim ruchem, z którym musisz się zapoznać w fazie 1, jest ataki pchające. Midra może użyć swojego wielkiego miecza z kości, aby wykonać pojedynczy atak pchnięcia, ale nie ma w tym nic specjalnego. Wystarczy się z niego wytoczyć, a być może będziesz w stanie choćby zaatakować ich z powrotem. Jednak odmiana tego ataku jest o wiele bardziej niebezpieczna. Tym razem Midra wykonuje dwa pchnięcia, a następnie ich miecz rozszerza się powodując eksplozjęAby uniknąć tego ataku, turlaj się w ich kierunku i oddal się jak najdalej od Midry, zanim nastąpi drugi atak.

Walka z bossem Midra Faza 2

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Faza 2 tej walki zaczyna się, gdy Midra osiągnie około 60% swojego paska zdrowia. Oprócz posiadania do dyspozycji wszystkich ataków wymienionych w fazie 1, Midra zaczyna również używać różnych ruchów, aby cię zabić.

Aby zaznaczyć początek fazy, unoszą się w powietrzu, szarżują i po kilku sekundach rzucają się w twoim kierunku, powodując ogromną eksplozję i pozostawiając pokój w ogniu. To nowy atak, którego Midra będzie stale używać w tej fazie. Aby go uniknąć, możesz uciekać lub turlać się, zanim Midra uderzy o ziemię. jeżeli uda ci się do nich zbliżyć po eksplozji, będziesz mieć wystarczająco dużo czasu, aby zaatakować Midrę kilka razy.

Ten Bomba ogniowa atak jest drugą umiejętnością obszarową Midry, która może zadać wiele obrażeń. Wystrzeliwują kulę ognia, która eksploduje po kilku sekundach, jeżeli nie trafi bezpośrednio w cel. To nie jest dobry moment, aby zbliżyć się do Midry, aby zaatakować, ponieważ obszar objęty eksplozją jest dość duży. Odejdź tak daleko, jak to możliwe i bądź gotowy na ich kolejne ataki.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Midra atak wahadłowy zyskuje nową odmianę w fazie 2 gdzie ich wielki miecz jest przesiąknięty ogniem, a po każdym zamachu następuje zamachowy atak płomieniem, który pokrywa ziemię. Ta wersja zamachowego ataku sprawia, iż ​​przetoczenie się w stronę Midry i dotarcie do jej pleców jest pewnym zakładem. Gdy już zaznajomisz się z czasem każdego zamachu, łatwiej będzie ci się z niego wytoczyć.

Faza 2 dodaje mocniejszą wersję Szalony Wybuch zaklęcie do arsenału szaleńczych zaklęć płomienia Midry. Strzelają gradem pocisków ognia w linii prostej. Uważaj, kiedy głowa Midry zaczyna ładować płomienie, ponieważ oznacza to, iż zamierzają użyć Frenzied Burst. Bieganie bokiem to łatwy sposób na ucieczkę przed tym atakiem. Możesz spróbować zbliżyć się do nich, uciekając przed zaklęciem i zadać kilka ciosów, zanim zaczną używać kolejnego ruchu.

Obraz: FromSoftware/Bandai Namco za pośrednictwem Polygon

Oprócz wszystkich tych nowych ataków Midra zaczyna używać Złoty Crux. To charakterystyczny ruch Midry Greatsword of Damnation, w którym podskakują i wbijają miecz w ziemię. Po chwili wbijają miecz głębiej, przez co z ziemi wokół miejsca lądowania Midry wyłaniają się złote kolce. Chociaż jest łatwiej, jeżeli po prostu wytoczysz się z początkowego segmentu ataku i stamtąd uciekniesz, to jest to świetna okazja do zaatakowania Midry, jeżeli uda ci się uniknąć kolców.

Dzięki cierpliwości i skupieniu możesz pokonać Midrę i zdobyć Pamięć Władcy Szalonego Płomienia I 410 000 run.


Szukam więcej Cień drzewa Erd przewodniki? Sprawdź nasze przewodniki na temat Hrabia Ymir, Duński sucholistny, Rogacz, Babcia HornsentI Freyja czerwonogrzywa Zadania NPC lub przejrzyj nasze interaktywne Pierścień Eldena Mapa DLC.



Source link

Idź do oryginalnego materiału