uwolnić głowę i czas Twojego działu handlowego i BOKu.
Często spotykam się z dużymi obawami, iż wdrożenie serwisu B2B ma zastąpić ludzi. Wykosi do zera dział handlowy i zdziesiątkuje księgowość i BOK.
Tymczasem wdrożenie takiego rozwiązania zwraca bezcenny czas. Uwalnia od powtarzalnych czynności i co najważniejsze, eliminuje masę niepotrzebnych błędów i telefonów.
Nie będzie…
telefonów z pytaniem “gdzie moja faktura?” i „czy zamówienie dotarło?”
zamówień pisanych „na szybko” na kartkach lub przez SMS-y
straconych zamówień, kiedy klient chce zamówić po 18:00, a handlowy i BOK już nie pracują
nerwów i niepewności o to, kto obsłuży zamówienia w pikach sezonowych
Takie rozwiązania buduję i wdrażam dla swoich klientów po to, by:
ich klienci mogli zamówić wtedy, kiedy tego potrzebują
ich klienci widzieli ofertę i realne ceny zakupu oraz limity kupieckie i pełną historię transakcji
zyskali lepszą płynność finansową i obniżali koszty
żeby obsługa zamówień w pikach sezonowych stała się prostsza i bardziej efektywna
żeby mogli realizować wysyłki tego samego dnia dla zamówień złożonych do określonej godziny
Kupowanie w B2B dziś zmieniło się bezpowrotnie, warto być częścią tej zmiany. Dzięki serwisom e-commerce zyskujesz więcej czasu w rozwój, zamiast gasić pożary i naprawiać błędy.
Aż 75% klientów B2B preferuje samodzielne zakupy, bez konieczności udziału sprzedawcy. – według badania firmy Gartner.
Znajdź odpowiedź na te pytania:
Ile razy Twój klient kontaktuje się z działem handlowym lub BOK w sprawie jednego zamówienia?
O co zamawiający pyta najczęściej?
Czy Twój klient może kupić gwałtownie i sprawnie wtedy, kiedy tego potrzebuje?
Ile błędów pojawia się w składanych zamówieniach?
Ilu dodatkowych handlowców potrzebujesz w pikach sezonowych i jak ich wyszkolisz w krótkim czasie?
Wtedy znajdziesz też odpowiedź na to, “czy warto wdrożyć serwis B2B i czy już jest właśnie na to czas?”
#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…
B2B też sprzedaje w internetach!
jeżeli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.