Apple udostępnia nowe statystyki dotyczące trwałości produktów; chwali się wartością odsprzedaży iPhone’a w porównaniu z Androidem

cyberfeed.pl 3 miesięcy temu


Oprócz rozszerzenia najnowszych zmian w programie napraw samoobsługowych na Europę, firma Apple udostępniła dziś nowy oficjalny dokument zatytułowany „Długowieczność z założenia”. Artykuł skupia się na podejściu Apple do długowieczności, jego zasadach dotyczących możliwości naprawy i „prawdzie o dopasowywaniu części”.

„Projektowanie najlepszych i najtrwalszych produktów na świecie wymaga znalezienia równowagi między trwałością a możliwością naprawy, przy jednoczesnym zapewnianiu ciągłych aktualizacji oprogramowania. Nieustannie szukamy nowych i innowacyjnych sposobów realizacji tej misji” – John Ternus, starszy wiceprezes Apple Mówi prezes Inżynierii Sprzętu.

Nowy oficjalny dokument zawiera garść godnych uwagi statystyk dotyczących trwałości produktów Apple:

  • iPhone zachowuje co najmniej 40% więcej swojej wartości w porównaniu do telefonów z Androidem, przy czym różnica w wycenie rośnie w przypadku jeszcze starszych modeli iPhone’a.
  • Istnieją setki milionów iPhone’ów, które są używane od ponad 5 lat, a liczba ta wciąż rośnie. Produkty Apple pozostają w użyciu dłużej niż urządzenia konkurencji.
  • W latach 2015–2022 wskaźniki napraw pogwarancyjnych spadły o 38%.
  • W przypadku iPhone’a łączna liczba napraw spowodowanych przypadkowymi uszkodzeniami spadła o 44% od czasu wprowadzenia ulepszonych obudów, począwszy od linii iPhone’a 7.
  • Po wprowadzeniu ochrony przed wnikaniem cieczy w modelach iPhone 7 i iPhone 7 Plus liczba napraw uszkodzeń spowodowanych przez ciecze spadła o 75%.
  • Włączenie naprawy tylnej szyby iPhone’a 15 jako pojedynczego modułu obniżyło koszt naprawy dla klientów o ponad 60%.
  • 85% populacji Stanów Zjednoczonych znajduje się w promieniu 30 minut jazdy samochodem od sklepu Apple Store, autoryzowanego serwisu Apple (AASP) lub niezależnego dostawcy usług naprawczych (IRP).
  • 88% akumulatorów innych firm przetestowanych w badaniu UL Solutions zapaliło się lub eksplodowało w co najmniej jednym teście.

W nowym dokumencie Apple podkreśla także swoje „zasady dotyczące możliwości naprawy”:

  • Zasada 1: Wpływ na środowisko
  • Zasada 2: Dostęp do usług naprawczych
  • Zasada 3: Bezpieczeństwo, ochrona i prywatność
  • Zasada 4: Przejrzystość w naprawie

Na koniec w białej księdze omówiono jedną z kontrowersyjnych praktyk Apple w zakresie możliwości naprawy: łączenie części w pary. Apple wyjaśnia:

Parowanie części to praktyka polegająca na używaniu systemu do identyfikacji części składowych dzięki unikalnego identyfikatora. Apple korzysta z parowania części, aby ułatwić klientom dostęp do naprawy i uczynić go bardziej przejrzystym, a jednocześnie zapewnia, iż ​​każde urządzenie — wraz z przechowywanymi na nim danymi — pozostaje bezpieczne i działa optymalnie. Nie ma to na celu wywierania presji na konsumentach, aby udali się do Apple w celu naprawy — w rzeczywistości Apple przeprowadza mniej niż jedną trzecią napraw pozagwarancyjnych. Ponadto wskaźniki napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych w Apple w latach 2015–2022 spadły odpowiednio o 78% i 38%, co odzwierciedla wyższą jakość i niezawodność urządzeń.

Pełny oficjalny dokument możesz przeczytać poniżej lub na stronie internetowej Apple.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału