Bialscy strażacy liderami zaufania mieszkańców

slowopodlasia.pl 3 godzin temu
Ogólnopolski konkurs „Lider zaufania mieszkańców” organizowany był w tym roku po raz drugi przez Europejskie Centrum Badań nad Jakością z siedzibą w Krakowie. Jego celem jest przyznawanie najlepszym „Licencji Jakości”, na podstawie badania uczestników metodą "tajemniczego klienta". - Otrzymaliśmy maila właśnie z Europejskiego Centrum Badania Jakości, iż organizują taki konkurs i zachęcali do przystąpienia. Z ramienia KM PSP składałem formularz zgłoszeniowy – informuje mł. kpt. mgr inż. Marek Waszczuk, rzecznik prasowy KM PSP w Białej Podlaskiej.Wyróżnienia dla KM PSP w Białej Podlaskiej w ogólnopolskim konkursie (fot. KM PSP w Białej Podlaskiej)„Licencję Jakości” otrzymują instytucje, które cechują się wysoką jakością obsługi mieszkańca, profesjonalnym podejściem do klienta korzystającego z usług publicznych oraz nowoczesnością w budowaniu relacji ze swoimi interesantami. KM PSP otrzymała wyróżnienie specjalne „Jakość i profesjonalizm”. - Poprzez podstawienie „tajemniczego klienta”, oceniano jakość naszych usług. Państwowa Straż Pożarna to nie tylko gaszenie pożarów i działania ratownicze, ale też całe zaplecze administracyjne, obsługa petenta, sprawy prewencyjne, odbiory budowlane. Także były jakieś tam telefony z pytaniami, były maile. Nie wiemy czy ktoś przyszedł osobiście załatwić jakąś sprawę, czy też nie – przyznaje rzecznik i dodaje, iż „tajemniczy klient” niczym się nie zdradził. Natomiast to, jak wypadła komenda po kontakcie z nim, widać jedynie po arkuszu oceny. - Finalnie zebraliśmy, można powiedzieć 75 proc. możliwych do zdobycia punktów, co zakwalifikowało nas do otrzymania certyfikatu – dodaje rzecznik Waszczuk.Wśród liderów, którzy odbierali wyróżnienia 8 grudnia w Pałacu Chodkiewiczów, w Warszawie, byli jedyną instytucja straży pożarnej. - Głównie to były organy samorządu terytorialnego różnego szczebla i instytucje samorządowe -dodaje rzecznik KM PSP.
Idź do oryginalnego materiału