Izba reprezentatywnych członków z Kalifornii Chcesz wiedzieć To, co doprowadziło do przypadkowych powiadomień o ewakuacji, iż zamieszanie podczas niszczycielskich pożarów Los Angeles w styczniu.
Po gaffe hrabstwo poinformowało, iż współpracuje z Federalną Agencją Zarządzania Kryzysowego (FEMA) i Federalną Komisją Komunikacji (FCC) w celu zbadania, dlaczego „echa” alertu wciąż wychodzą na telefony mieszkańców, co utrudnia ludziom polegać na ostrzeżeniach urzędników.
„Różnica między życiem a śmiercią”
„Odpowiednio zapasane, ukierunkowane i wyraźne komunikaty alarmowe alarmowe mogą oznaczać różnicę między życiem a śmiercią. Jednak niejasne wiadomości wysyłane do niewłaściwych lokalizacji, wielokrotnie i po przejściu na wypadek sytuacji, mogą prowadzić do ostrzegania zmęczenia i erozji zaufania publicznego ”, twierdzą prawodawcy w listach wysyłanych do hrabstwa Los Angeles, FEMA, FCC i firmy systemu Genasys.
Prowadzony przez przedstawiciela Roberta Garcii (D-CA), ustawodawcy zastanawiają się, czy potrzebne są dalsze wytyczne lub przepisy, aby zachować powtórzenie tego samego problemu w innych sytuacjach kryzysowych. Listy zawierają serię pytań na temat działania systemu ostrzegawczego w Los Angeles i tego, co zmieniło się od styczniowego Infernos. Odbiorcy zostali poproszeni o udzielenie odpowiedzi do 1 kwietnia. Żaden z nich natychmiast nie udzielił odpowiedzi na zapytania z The Verge.