Po godzinie 19 pojawiły się informacje na temat awarii w mBanku. W serwisie downdetector nastąpił nagły skok zgłaszających sprawę. Okazało się, iż mogło dojść do podwójnego autoryzowanego płatności. Jak piszą użytkownicy, pieniądze zniknęły im z konta.
Fot. DALL·E 3 / Warszawa w Pigułce
„Mamy sygnał, iż mogło dojść do podwójnego autoryzowania płatności. Takie niezasadne podwójne obciążenie wycofamy w możliwie najkrótszym czasie. w tej chwili dużo klientów się z nami kontaktuje. Stąd, kolejka i problem w połączeniu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia i prosimy o cierpliwość” – napisał mBank w komunikacie na Facebooku.
Jak nietrudno się domyślić klienci nie są zadowoleni z faktu, iż pieniądze zaczęły znikać im z kont i na bank polała się fala krytyki. To tylko niektóre z komentarzy:
- Kiedy rozwiążecie problem NIEZASADNEGO PODWÓJNEGO OBCIĄŻENIA?
- Od 50 min czekam na infolinii. Jakieś cuda na koncie, oczywiście na moją niekorzyść.
- Pieniądze wyparowały z konta!! M linia niedostępna! Co dalej zamierzacie z tym zrobić?
- Dokładnie ten sam problem. Chciałem dokonać płatności za OC pojazdu, a na koncie mam ujemne saldo! Od 40 min słucham muzyki na mlinii.
- Mam identyczną sytuację, 6 transakcji z ostatniego weekendu zostało zaksięgowanych podwójnie i od 50 minut czekam na mLinii. O tyle pocieszające, iż jest nas więcej, więc to pewnie jakiś błąd po stronie banku.
Na razie nie ma oficjalnego komunikatu ze strony banku, który podaje przybliżoną godzinę rozwiązania problemu.